Tym razem kolejny przykład na ciekawy pomysł marketingowy, który zapewnił marce ponad półtorej miliona fanów na Facebooku.tymbark

Tą marką z ponad półtorej milionami fanów jest Tymbark. A pomysłem, który się sprawdził jest hasło pod kapslem. Niby nic, a jednak jak się kupuje Tymbarka, to człowiek zagląda pod ten kapsel, sprawdza co mu się tym razem dostało.

W sumie to można porównać te hasła do wróżb z chińskich ciasteczek, tyle tylko, że hasła Tymbarku są mniej wróżbami, a bardziej przyczynkami do uśmiechnięcia się. Czasem można też zachować sobie taki kapsel, żeby pokazać go komuś na kim nam zależy lub nawet podarować. Zauważyliście, że to kółeczko pasuje na palec 😉

Inne marki miały podobne pomysły, np. były hasła na opakowaniach krówek lub na naklejkach na butelkach, ale to nie to samo co kapsel. Taki kapsel jest bardziej trwały i to na pewno też ma znaczenie.

Fanpage Tymbarka opiera się w dużej mierze o hasła spod kapsli – w wielu notkach jest widoczny ten kapsel z hasłem. I ludzie podają sobie dalej te hasła, z kapslem i logo i w ten sposób reklama marki rozprzestrzenia się po sieci docierając do kolejnych spragnionych 😉

Zobaczcie fanpage Tymbarku:
https://pl-pl.facebook.com/Tymbark

Marketing kapslowy 😉

You May Also Like