Wady i zalety kampanii AdWords

Kampanie AdWords to usługa jaką proponuje Google swoim klientom. Dzięki takiej kampanii można zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce w zasadzie z dnia na dzień, bez konieczności prowadzenia długotrwałych działań pozycjonerskich. Jednak ma ona tę wadę, że część internautów wiedząc, że trzy pierwsze i ostatnie linki to wyniki opłacone unika wchodzenia w nie i klika w organiczne wyniki wyszukiwania w przekonaniu, że są one bardziej wiarygodne, bo nie zostały opłacone.

Jednak AdWords ma nad pozycjonowaniem tą przewagę, że dobrą pozycję można uzyskać w zasadzie natychmiast, co jest szczególnie cenne dla firm, które dopiero zaczynają i zależy im na szybkich efektach i sprzedaży. Jest to też doskonałe narzędzie dla firm działających sezonowo, uruchomienie kampanii w okresie kiedy jest największy zbyt na ich towary czy usługi z pewnością poszerzy grono odbiorców. Nie oznacza to, że firmy działające stale czy o ugruntowanej pozycji rynkowej nie powinny korzystać z AdWords, przeciwnie, dla nich może to także okazać się bardzo dobre narzędzie marketingowe, które znacząco zwiększy ich sprzedaż, warunek jest tylko jeden – taka kampania musi zostać prawidłowo skonstruowana, dlatego dobrze jest zlecić ją osobą posiadającym odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz certyfikaty, takich ludzi można znaleźć na stronie – http://brandbay.pl/prowadzenie-adwords-sem.

Rodzaje kampanii AdWords

Google w ramach kampanii AdWords proponuje swoim klientom rożne typy kampanii dzieli je na poszczególne typy, są to: kampanie w wyszukiwarce, kampanie w sieci reklamowej, kampanie łączące wyszukiwarkę i sieć reklamową, kampanie produktowe, kampanie dla aplikacji oraz kampanie video Instream.

Kampanie w wyszukiwarkach to kampanie, które wyświetlają obok wyników wyszukiwania Google oraz w innych witrynach Google reklamy w momencie, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę określone w kampanii słowa kluczowe.

Kampanie w sieci reklamowej to kampanie, które wyświetlane są w witrynach partnerskich Google oraz aplikacjach mobilnych, których treść dopasowane jest do branży, w której działa firma. Innymi słowy reklama np. agencji podroży będzie wyświetlana na portalach i w aplikacjach zajmujących się tematyką podróżowania.

Kampania w wyszukiwarce i sieci reklamowej, to kampania, która łączy w sobie obie te formy reklamy.

Kampania produktowa to kampania, w której na podstawie informacji o produktach firmy zawartych w Merchant Center, wyszukiwarka dostosowuje prezentowany produkt do zapytania wpisanego przez użytkownika. Ta kampania pozwala na prezentację konkretnych produktów, raz ze zdjęciami, ceną oraz miejscem, gdzie można go nabyć.

Reklamy video instream to spoty reklamowe prezentowane na YouTube oraz w sieci reklamowej Google. Mogą one mieć różne formaty, wśród nich TrueView In-Stream, które są wyświetlane przez, po lub w trakcie trwania filmów na YouTube i a sieci reklamowej, użytkownik może je pominąć po 5 sekundach; wideo TrueView Discovery są to reklamy, które prezentowane są na stronach, na których użytkownik przegląda treść, a w momencie gdy kliknie ich miniaturę jest przekierowywany do serwisu, w którym prezentowana jest reklama; Reklamy w przerywniku są to krótkie maksymalnie 6 sekundowe filmiki, których użytkownik nie może pominąć.

Rywalizacja o miejsce

W kampaniach AdWords najczęstszą formą rozliczenia pomiędzy Google a twórcą kampanii jest koszt za kliknięcie (CPC), czyli cena jaką musi zapłacić właściciel kampanii w momencie, gdy jego reklama zostanie kliknięta przez użytkownika. Wyszukiwarka wyświetla te reklamy, których twórcy wyznaczyli największy koszt za kliknięcie, co oznacza, że firmy z tej samej branży, które chcą przeprowadzić kampanię rywalizują ze sobą o miejsce w wynikach wyszukiwania i ta z nich, która zaoferuje najwyższą cenę za kliknięcie – wygra. Oznacza to również, że należy stale monitorować kampanię i odpowiednio ją optymalizować, by nie przepłacać, ale jednocześnie wygrywać z konkurencją.

Ogłoszenia dla firm jako sposób na pozyskanie klienta

Firmy reklamujące swoje usługi osiągają znacznie lepsze wyniki w biznesie i budują pozytywny wizerunek wokół swojej marki. Dzięki temu zyskują sporą rozpoznawalność. Odpowiednie podejście do reklamowania się może dać bardzo dobre rezultaty i przyczynić się do dużego zadowolenia z takiego działania. Każde przedsiębiorstwo powinno wydzielić więc budżet na reklamę, który pozwoli na pozyskiwanie nowych klientów i stałe rozwijanie przedsiębiorstwa. Continue reading „Ogłoszenia dla firm jako sposób na pozyskanie klienta”

Serwery VPS- co to takiego?

Powszechnie stosowane w dobie Internetu usługi hostingowe wkraczają na o wiele wyższy poziom. Dzięki zwielokrotnieniu możliwości współczesnego sprzętu komputerowego udało się wypracować zupełnie nowe standardy w dziedzinie udzielania hostingu klientom oraz dysponowania zasobami w ramach określonego rodzaju serwerów. Każda firma decydująca się na działalność w Internecie powinna dysponować pewną bazą technologiczną, która zagwarantuje sprawne działanie całej witryny i sprawi, że możliwe będzie obsłużenie nawet bardzo dużej liczby klientów z krótkim czasie.

Odpowiednie zaplecze technologiczne pozwala się znacząco wybić na rynku, gdyż stabilnie funkcjonująca witryna jest o wiele chętniej odwiedzana przez klientów od zacinających się, bądź też w ogóle nie ładujących się stron internetowych. Stąd też każde nowoczesne przedsiębiorstwo powinno się zdecydować na zbudowanie własnego zaplecza informatycznego. Niestety, ale często samodzielne utrzymanie serwerów oraz ich modernizacja potrafi generować znaczące koszty. W dobie rosnących kosztów usług i wąskiego zakresu ich cięcia najlepiej sprawdzają się tanie serwery.

Jak realizowane są obecnie usługi hostingowe?

Na pewno klasyczny hosting jest wielu ludziom powszechnie znany. Klienci korzystający z usług hostingowych mogą liczyć na miejsce w ramach serwera, gdzie możliwe jest „postawienie własnej witryny. Niestety, ale często sama pamięć oraz transfer danych nie wystarczą i trzeba znaleźć inne narzędzia, które pozwolą na utrzymanie efektywności, a przy tym nie podniosą znacząco kosztów usług hostingowych. W tym miejscu sprawdzają się więc najlepiej tanie i racjonalnie tutaj opracowane usługi. Świetne tanie serwery VSP to zupełnie nowa jakość w dziedzinie udostępniania przestrzeni klientom w sieci.

Dzięki szczególnej architektonice informatycznej danych na serwerze, a także znacznym możliwościom technicznym możliwe jest autonomiczne korzystanie w całości z części serwera. Tak więc można dysponować częścią wielkiego serwera, który to jednocześnie emuluje prywatny serwer dla obsługi jednego klienta! Dzięki temu możliwa jest realizacja znacznie szerszego zakresu operacji, bez negatywnego wpływu na wydajność serwera, czy też bezpieczeństwo danych osób korzystających z witryny internetowej. Takiego rodzaju tanie serwery VPS stosowane są powszechnie przez małe i średnie sklepy internetowe, które to mogą rozszerzać interfejsy i ich możliwości techniczne w szerokim zakresie. Dostęp do zasobów danych, transferu oraz mocy obliczeniowej pozwala nad wyraz skutecznie realizować procesy. Dla projektujących aplikacje i programistów taki serwer jest świetnym narzędziem dla testowania własnego oprogramowania i optymalizacji w kierunku środowiska pracy przeciętnego odbiorcy oprogramowania. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z kilku rodzajów systemów operacyjnych, zarówno open source jak i licencyjnych.

Jakie są atuty VPS?

VPS pozwala na korzystanie z części serwera tak, jakby ktoś dysponował swoim własnym, prywatnym serwerem. Zakres obsługi praktycznie nie różni się od możliwości obsługi prywatnego serwer.

Jest to najszybsze i wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie! Już dzisiaj warto odwiedzić https://wer.pl/serwer-VPS i poznać najciekawsze oferty w zakresie doboru serwera dla siebie!

Reklama produktowa w kampanii AdWords

AdWords to narzędzie reklamowe jakie udostępnia Google użytkownikom globalnej sieci. W zasadzie z tworzenia kampanii AdWords może skorzystać każdy, jednak w praktyce prowadzenie kampanii wymaga specjalistycznej wiedzy w zakresie budowy kampanii, jej optymalizacji czy modyfikacji, dlatego też coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z usług wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii AdWords firmy, takich jak www.brandbay.pl/prowadzenie-adwords-sem. Współpraca z taką agencją ma również tę zaletę, że firma doradzi także właściwy dla danej branży, produktu czy usługi, typ kampanii AdWords, należy bowiem zauważyć, że aktualnie Google daje możliwość prowadzenia różnorodnych kampanii. Są wśród nich między innymi: standardowa kampania tekstowa w wyszukiwarce, kampania w sieci reklamowej Google, łączona kampania w wyszukiwarce z kampanią w sieci reklamowej, kampania video instream, kampania promująca aplikacje mobilne oraz kampania produktowa.

Reklama produktowa jak sama nazwa wskazuje sprawdzi się najlepiej w przypadku sklepów internetowych oraz firm oferujących produkty.

W tego typu kampanii po wpisaniu przez użytkownika określonych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania pojawią się także zdjęcia towaru, którego poszukiwał internauta z opisem, tytułem, ceną oraz adresem strony www, na której można znaleźć dany produkt. Dzięki temu zwiększamy szanse, że użytkownik internetu kliknie w zdjęcie i przejdzie do witryny oferującej te czy inne dobra. Ponadto zaletą reklamy produktowej jest również to, że na jedno określone hasło może zostać wyświetlonych kilka reklam tego samego reklamodawcy. Jeśli dodatkowo wyświetli się także reklama tekstowa sklepu wówczas szanse, że klient trafi na stronę internetową, znacząco wzrastają.

Aby rozpocząć reklamę produktową należy przesłać wszystkie niezbędne dane o produktach do Merchant Center oraz stworzyć kampanię AdWords. Należy jednocześnie pamiętać, że wyniki wyszukiwania w kampanii produktowej nie są wyświetlane zgodnie z wybranymi słowami kluczowymi, ale na podstawie danych przesłanych do Merchant Center. Na podstawie tych danych Google dopasowuje produkty do zapytania, które wpisuje użytkownik i wyświetla te, które najlepiej oddają to, czego poszukuje użytkownik.

Kampania produktowa pozwala na wyświetlanie zdjęć i informacji o witrynie w wynikach wyszukiwania Google, zaś w niektórych krajach również w wynikach wyszukiwania grafiki oraz zakupach Google. Ponadto są one wyświetlane w serwisach partnerskich Google, w tym na YouTube.

Czynniki cenotwórcze w prowadzeniu fanpage

Jasne warunki rozliczeń

Jednym ze szczególnie polecanych przez nas w kampaniach marketingu online, social mediów jest Facebooku. Wiąże się to z faktem, że z tego serwisu społecznościowego korzysta 14 milionów Polaków, a jego udział w rynku mediów społecznościowy to ponad 95%. Popularność Facebooka oraz liczba jego użytkowników sprawiają, że staje się on doskonałym narzędziem marketingowym. Działania podejmowane w ramach Facebooka to z jednej strony tworzenie kampanii reklamowych, a z drugiej prowadzenia fanpage. Cena usługi prowadzenia fanpage zależy od kilku czynników:

  1. Strategia działania – jest to pierwszy punkt w prowadzeniu działania na Facebooku. Strategia odpowiada na pytania o cel prowadzenia Facebooka, określa precyzyjnie grupę docelową, określa wartości jakie ma prezentować fanpage, wówczas ustala się również ilość i rodzaj postów oraz metody mierzenie i raportowania efektywności działań prowadzonych w ramach Facebooka.

  2. Content plan – innymi słowy zawartość fanpage. Aby profil firmowy na Facebooku spełniał określone w strategii założenia musi on zawierać wpisy i grafiki, które będą angażowały odbiorców. Ważny jest rodzaj wpisów i przygotowanie odpowiednich grafik. Jest to szczególnie ważne jeśli firma działa w młodej branży, wówczas należy zainteresować użytkowników Facebooka nie tylko samą firmą, ale również całą branżą. Ważne są także odpowiednie grafiki, która bardzo często decydują o tym, czy użytkownik kliknie w dany post.

  3. Moderacja i interakcja – użytkownicy Facebooka często zadają pytania dotyczące oferty czy firmy poprzez Facebooka, dlatego potrzebna jest osoba, która będzie odpowiadała na ich pytania. Osoba, która będzie znała ofertę firmy i samodzielnie potrafiła prowadzić komunikację z potencjalnymi klientami firmy. Ważne jest także, aby odpowiadać na komentarze fanów, by wiedzieli oni, że profil firmy jest aktualny, a przedsiębiorstwo zawsze gotowe do rozmowy z fanami.

  4. Raporty – przygotowanie analiz i raportów to kolejne zadanie jakie staje przed firmą prowadząca fanpage, dlatego również od liczby i częstotliwości raportów zależeć będzie ostateczna cena prowadzenia profili firmowego na Facebooku.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz klikając w link – prowadzenie fanpage na facebooku