ramadan-cola zdjęcie: FP7/DXB

Ostatnimi czasy coraz więcej firm stara się łączyć swoje działania marketingowe z akcjami społecznymi. Jedną z takich kampanii marketingowo-społecznych jest kampania Coca-Coli.

Na czas Ramadanu Coca-Cola wprowadziła na bliskim wschodzie puszki z samą jedynie białą wstęgą (bez napisu). Puszka ta jest elementem kampanii „Remove labels this Ramadan” – kampanii starającej się walczyć z uprzedzeniami.

Na YouTube znajdziecie filmik promujący tą kampanię. Obejrzało go już prawie 10 milionów widzów, więc kampanię można już zaliczyć do udanej. Przynajmniej 10 milionów osób utrwaliło sobie markę Coca-Cola i być może pierwszy raz w życiu połączyło tę markę z kampanią społeczną.
Na filmie 6 osób spożywa posiłek w ciemności nie zdając sobie sprawy z tego jak wyglądają pozostali uczestnicy „śniadania”. W pewnym momencie zapala się światło…

Tutaj możecie zobaczyć filmik promujący kampanię:
https://www.youtube.com/watch?v=84OT0NLlqfM

Nowe puszki Coca-Coli bez napisów w ramach kampanii społecznej na bliskim wschodzie.

You May Also Like